lördag 2 maj 2009

Motorcykel scen som inte var med i boken

Ni vet att i boken New Moon så efter Bella har varit på bio med Jessica så stöter hon på dom "läskiga" killarna som är med i första filmen/boken men går iväg från dom. I New Moon filmen så kommer Bella tydligen börja prata med dom och åka motorcykel med dom bara för att hör Edwards röst i hennes huvud som säger till henne att sluta. Här är en bild på Bella när hon åker motorcykel med en av killarna.

Kram Mikaela

Jag ska bara passa på att säga att nu har jag haft denna bloggen i exact en vecka! 

5 kommentarer:

T sa...

svar: tack.
din e också fin. kul att du gjorde en twilightblogg :D

Felicia sa...

Jag tror att den scenen kommer att bli bra..:)

sara sa...

Om du menar den på min header så var det inte jag som fixa den. Jag vann headern på en tävling på www.thetwilightsagaa.blogg.se som dom hade så tyvärr vet jag inte annars hade jag gärna hjälpt till:)

kram

Felicias svar sa...

Jag håller med dig!=)

Sunny - Twilight.blogg.se sa...

SVAR: Ja absolut... det blir perfekt! Tack så mycket :D