söndag 3 maj 2009

Sista dagen att få Twilight skådespelarna till Sverige!

Idag är sista dagen att skriva på namn insamlingen för att få twilight skådespelarna att komma till Sverige. Det är väldigt viktigt att ni skriver på om ni inte redan har gjort det för att ju fler namn ju större chans att dom kommer. Det är ungefär 5 200 som redan har skrivit på men vi vill ju gärna komma till 6000 namn. För att skriva på så kan ni gå in på http://www.petitionspot.com/petitions/twilightcasttosweden och hoppas på det bästa

Kram Mikaela

7 kommentarer:

sara sa...

Jo mikaela, nu hjälpte felicia på thetwilightsagaa mig och fonten heter "be safe" och att den dyker upp om man söker på twilight fonts.

Hoppas du fick svar:)

sara sa...

haha jag brukar faktist inte ha så värst tur. Headertävlingen som jag vann är faktist den ända tävling på en blogg som jag har vunnit, så jag blev ju superglad:)

Felicias svar sa...

Jag har skrivit på!=) Nä ibland har de ju inte riktigt tid med att hälsa på alla fansen..:/

Lady Gagas fanblogg sa...

lägger till din blogg på mina länkar:)

juli sa...

Va fin blogg du har:)<3

Zozzo Cullen sa...

synd :(

TwilightAddicted sa...

SV: Visst är det så? :P Jag är alltid den som sjunger fel i texter mm så jag behöver verkligen något slags sånghäfte, haha ;)

Hoppashoppas att de kommer hit :)