onsdag 27 maj 2009

Tävling nr.1!



nu börjar min bloggs första tävling där man kan vinna två armband och allt du behöver göra är att följa dom här reglerna

REGLER

1. Skriv ditt namn och email adress i kommentarerna eller skicka ett mejl till twilighters1@hotmail.com

2. Skriv "Edward" om du vill ha Edward armbandet Där det står "I love E C"

3. Skriv "Jacob" om du vill ha Jacob armbandet där det står "I love J B"

4. Ni FÅR vara med och tävla om BÅDA armband om ni vill då är det bara att skriva båda namn 

Tävlingen avslutas den 7 Juni och då kommer jag också säga vem som vann och jag kommer att lotta ut vem som vinner så att det är ingen tävling om vem som är best

Lycka till! Om ni har några frågor så kan ni mejla mig till twilighters1@hotmail.com.

Kram Mikalea

13 kommentarer:

Becca sa...

Hej! Jag skulle gärna vilja vinna EDWARD! Den e skiitfin!

Felicia sa...

Vad kul! Då ska jag skicka ett mail till dig och vara med och tävla..=)

sara sa...

Hej! Jag skulle vilja tävla om EDWARD. (Du kan redan min mejl)

Kram!

LINA sa...

Heej! Jag skulle vilja vinna EDWARD och JACOB

Du kan redan min epost:)

Kram lina

mathilda sa...

hej jag skulle vilja tävla om edward
mathildaros@hotmail.com
och tack för att du tipasde om tävlingen.
kram

mathilda sa...

hur ser armbanden ut?
kram mathilda

Matilda sa...

HEJ MIKA!! JAG VILL HA EDWARD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Här kommer min email: matilda_lucius@hotmail.com

kram
(älskar din blogg)

Alice sa...

Heej! Jag skulle vilja tävla om EDWARD alicelinneajohannsson@hotmail.com

mathilda sa...

va söt dom var(=

Alice Cullen! sa...

HEJ MIKA, VILKEN BRA TÄVLING!
EDWARD, Lugnt, älskar din blogg!
xxx
ALICE

Anonym sa...

Hej! Gillar du Gossip Girl? Då tycker jag nämligen att du ska kika på min sajt: www.gossipgirl-sweden.webs.com

Där kan du nämligen hitta allt som har med tv-serien att göra. Dagliga uppdateringar med skvaller, videos och bilder. Förutom detta så finns även forum, chatt, gästbok, fakta om varje avsnitt samt musik och självklart ett bildgalleri med över 1000 bilder!

www.gossipgirl-sweden.webs.com
www.gossipgirl-sweden.webs.com

Margaux sa...

Hejhej! Jättefina armband och fin blogg. Du lär nog inte bli glad, men jag vill ha I <3 JB armbandet för han är bäst ;) Du sitter nog och viskar nej för dig själv just nu, men jag vet att innerst inne vet du vem som är bäst och det är JACOB BLACK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;)


// Margaux <3

Emily CH sa...

Heeej

Jag skulle vilja tävla om BÅDA armbanden:)

Du kan redan min epost!

/Emily CH